Artykuł sponsorowany

Damska elegancja. Elementy kobiecego stroju biznesowego

Damska elegancja. Elementy kobiecego stroju biznesowego

Profesjonalny wygląd liczy się nie tylko podczas rozmowy kwalifikacyjnej, ale też w ramach codziennej pracy. Elegancka stylizacja, zgodna z biznesowym dresscodem, pomaga we wzbudzeniu dobrego wrażenia we współpracownikach i potencjalnych klientach. Do uniwersalnych zasad biznesowego stroju zalicza się prostotę, minimalizm, schludność, a także dobór ubrań do figury i zajmowanego stanowiska. Jakie ubrania warto mieć w szafie, aby z łatwością móc skomponować elegancką stylizację do biura?

Klasyka w cenie

Nie można sobie chyba wyobrazić bardziej klasycznego elementu zarówno kobiecej, jak i męskiej garderoby niż prosta, biała koszula. Zawsze pozostanie elegancka, modna i ponadczasowa. Co więcej, w zależności od doboru innych elementów stroju, można z nią stworzyć całkowicie różne, ale wciąż eleganckie stylizacje.

Specjalista ze sklepu internetowego i kobiecej marki odzieżowej Goddess Toujours mówi: W świecie biznesu, biała koszula lub bluzka powinna być gładka i nieprzezroczysta. Sprawdzi się zarówno w połączeniu ze spódnicą, garsonką, czy garniturem. Sprawia, że strój staje się profesjonalny i idealnie sprawdzi się na spotkanie z klientem, albo biznesową konferencję.

Kolejnym klasycznym elementem garderoby jest tzw. mała czarna. Prosta, czarna sukienka o długości przed kolano podbija serca kobiet już od czasów słynnej projektantki Coco Chanel. Do biznesowej stylizacji najlepiej wybrać małą czarną z długim rękawem, albo dobrać do niej elegancką marynarkę lub żakiet. W formalnym stroju preferuje się bowiem zakryte ramiona.

Prostota najważniejsza

W stroju biznesowym dla kobiety najbardziej liczy się brak przekombinowania. Proste, klasyczne formy spódnic i spodni sprawdzą się najlepiej. Kolorystyka dołu garderoby powinna być stonowana i zharmonizowana z całością stylizacji. Preferuje się kolory czarne, granatowe, ciemno zielone oraz bordowe.

Kluczową zasadą przy doborze marynarki oraz żakietu jest wygoda i dopasowanie. W zależności od pory roku można wybierać marynarki wykonane z różnych materiałów. Latem lepiej sprawdzą się te bawełniane, jedwabne bądź lniane, natomiast podczas zimnych miesięcy można zdecydować się na propozycje wełniane i tweedowe.

W kobiecym stroju biznesowym nie mniej ważnym elementem od reszty wymienionych są buty. Powinny posiadać obcas o średniej wysokości oraz zakrywać palce i pięty. Najbardziej prestiżowo wygląda obuwie wykonane ze skóry naturalnej.

Dobrze jest też pamiętać, że w przypadku ubierania sukienki lub spódnicy, niezbędne jest dobranie rajstop. Profesjonalnie wyglądają klasyczne w cielistych kolorach, ewentualnie można się zdecydować na rajstopy w kolorze czarnym.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.