Hotelowe restauracje jako miejsca imprez i spotkań biznesowych
Ośrodki wypoczynkowe to miejsca, które stanowią między innymi przestrzeń do pracy oraz rozwijania nabytych umiejętności. Obecnie coraz bardziej popularne jest korzystanie z obiektów tego typu podczas organizowania imprez oraz spotkań biznesowych. Szczególną przestrzenią, która odpowiada na oczekiwania przedsiębiorców, jest hotelowa restauracja. Podpowiadamy, dlaczego to właśnie hotel warto wybrać na imprezę lub spotkanie biznesowe.
Spotkania biznesowe
Organizacja spotkań w hotelowych restauracjach jest coraz popularniejsza. Miejsca te sprzyjają kontaktom na neutralnym gruncie, podczas których możliwe jest zarówno uczczenie zakończonego projektu, integracja pracowników, podtrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, jak i omówienie sposobu działania na kolejne miesiące.
Jak poskreśla ekspert reprezentujący hotel Remes Sport & Spa:
Spotkania biznesowe w restauracji można podzielić na trzy typy, bezpośrednio związane ze spożywanymi podczas ich trwania posiłkami. Do najpopularniejszych spotkań biznesowych należą te mające miejsce w porze lunchu, czyli pomiędzy godziną dwunastą a czternastą. Lunch jest oficjalnym wydarzeniem, które sprzyja prezentacji planów biznesowych oraz omówieniu formalnych ustaleń.
Inną z możliwości organizacji spotkania biznesowego jest śniadanie, czyli posiłek, który wiąże się zazwyczaj z wymianą informacji i pomysłów związanych z realizowanym projektem lub dalszym funkcjonowaniem firmy. Rano współpracownicy są zazwyczaj bardziej aktywni, szybciej zapamiętują przekazywane im dane, a posiłek postrzegany jest jako mniej formalny, co wpływa na ich kreatywność.
Z kolei kolacja kojarzy się z eleganckim spotkaniem biznesowym, któremu często towarzyszy także dress code. Uroczysta forma może być jednak zmieniona po wcześniejszym poinformowaniu o tym wszystkich uczestników.
Imprezy firmowe
Z kolei impreza firmowa to czas, w którym służbowe obowiązki odchodzą na nieco dalszy plan. Jednym z najważniejszych aspektów związanych z organizacją wydarzenia tego typu jest znalezienie lokalu, który pomieści wszystkich zaproszonych gości oraz zapewni im smaczne posiłki.
Hotel, w którym znajduje się restauracja, powinien być także dobrze skomunikowany z innymi częściami miasta. Organizacja imprezy firmowej w hotelowej restauracji pozwala na oszczędzenie trudu w znalezieniu odpowiedniego cateringu lub zapewnianiu gościom dostępu do baru. Dobrze przemyślane wydarzenie tego typu pozwala na zwiększenie poczucia przynależności do firmy, a także wzrost motywacji wśród pracowników, a co za tym idzie, przynosi firmie realne zyski.
Mimo iż organizacja imprezy firmowej wydaje się zadaniem trudnym do wykonania, to wybór odpowiedniego hotelu, pozwoli na przeprowadzenie wydarzenia bez dodatkowych problemów.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana