Naszywka jako element stylizacji odzieży
Naszywki jako elementy stylizacji odzieży jeszcze pewien czas temu kojarzyły nam się z gotowymi elementami do kupienia w pasmanterii, którymi mogliśmy naprawić, a częściej po prostu przyozdobić nasze ubrania. Dziś naszywki to przede wszystkim trwałe elementy na ubraniach, które projektuje i umieszcza na nich producent lub twórca. Naszywki mogą pełnić różne funkcje, o czym postaramy się opowiedzieć szerzej, rozwijając temat naszego artykułu.
Różne funkcje naszywek na odzież
Zacznijmy od funkcji naszywek na odzież i przejdźmy od razu do rzeczy. Naszywki na odzież zasadniczo mogą pełnić kilka różnych funkcji. Mogą:
- prezentować logo albo nazwę producenta lub twórcy odzieży (naszywki umieszczane na widocznej stronie odzieży lub od wewnątrz),
- prezentować logo, nazwę itp. firmy zlecającej produkcję odzieży dla siebie – np. firmy, która zleca produkcję odzieży roboczej dla swoich pracowników,
- stanowić element ochronny, odblaskowy,
- stanowić element ozdobny.
Niezależnie od tego, jaką naszywka będzie pełniła funkcję, ważnej jest, by odpowiednio wytrzymała i estetyczna. Trzeba jedynie zaznaczyć, że jeśli chodzi o wspomnianą przykładową odzież roboczą, dla kupującego czasem od trwałości ważniejsza będzie cena. Tania naszywka będzie lepszym wyborem, jeśli odzież robocza sama, jako produkt, z założenia będzie do wymiany w stosunkowo krótkim czasie, co dotyczy głównie niektórych branż produkcyjnych.
Przeczytaj również: Jak zrobić naszywkę na ubranie?
Naszywka jako element stylizacji odzieży – solidna i estetyczna
W przypadku wszystkich naszywek niezależnie od funkcji ważne jest solidne wykonanie i estetyka, które łączą się ze sobą. W kontekście naszywek jako elementów stylizacji odzieży temat ten można nieco poszerzyć, o co podpytaliśmy fachowców z firmy Inmar, która od wielu lat dostarcza producentom odzieży i klientom prywatnym atrakcyjne, trwałe dodatki krawieckie.
Czasem naszywka na ubranie, która przedstawia logo albo nazwę producenta lub twórcy odzieży, sama w sobie stanowi element stylizacji. Powiedzmy wprost: szczególnie cenimy sobie niektóre marki i niektórych twórców. Naszywka musi być trwała, bo to w interesie producenta lub twórcy, sprzedawcy i kupującego. To samo dotyczy zresztą naszywek, które są po prostu ozdobą, elementem stylizacji odzieży. Chętniej wrócimy do marki, która przykłada wagę do jakości odzieży. Chętniej wrócimy do sklepu, w którym kupiliśmy ubranie z naszywką, która zachowała trwałość przez lata. Idąc tym tropem – solidna naszywka, która ma stanowić element stylizacji odzieży, z założenia wytrzyma dłużej niż nadruk.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana