Artykuł sponsorowany

Oczyszczanie twarzy. Jak pozbyć się zaskórników?

Oczyszczanie twarzy. Jak pozbyć się zaskórników?

Zaskórniki obecne najczęściej na nosie znane są także pod nazwą wągry. Są to zanieczyszczenia, które znajdują się w porach skóry, a powstają poprzez zapchanie się mieszków włosowych. Pracownicy takich firm, jak Salon kosmetyczny Monic Studio, tłumaczą, że za ich główną przyczynę uznaje się niewłaściwie prosperujące gruczoły łojowe. W praktyce oznacza to, że produkują one znaczne większe ilości sebum, niż jest to wymagane. Na skórze objawia się to w dwa możliwe sposoby:

  • czarnymi kropkami,
  • białą „kaszką”.

 

Nieprawidłowe działanie gruczołu to nie jedyna przyczyna pojawiania się niedoskonałości na twarzy. Wpływ na to ma również:

  • niewłaściwa pielęgnacja cery,
  • brak odpowiedniej ilości snu,
  • zła dieta,
  • nieprawidłowa praca hormonów.

 

W jaki sposób pozbyć się niedoskonałości z twarzy?

 

Osoby zmagające się z problemem zaskórników powinny zgłosić się na wizytę do kosmetyczki. Specjalista po wstępnym badaniu skóry wystawia diagnozę, a na jej podstawie może rozpocząć leczenie z wykorzystaniem odpowiednio dobranych preparatów lub metod oczyszczania twarzy. Wizyta w salonie kosmetycznym lub gabinecie medycyny estetycznej pozwala całkowicie pozbyć się zanieczyszczeń, chociaż często niezbędne jest przeprowadzenie kilku zabiegów.

 

Zależnie od liczby zaskórników, jak również decyzji specjalisty, na miejscu dobiera się właściwą metodę ich usuwania. Podstawowym zabiegiem w tym przypadku jest peeling kawitacyjny. Łączy on w sobie zalety standardowego peelingu oraz działanie ultradźwięków. Nie tylko skutecznie oczyszcza, ale także odświeża skórę.

 

Drugim często stosowanym zabiegiem jest mikrodermabrazja. W tej metodzie specjalista wykorzystuje specjalny rodzaj głowicy – na jej zakończeniu występują drobinki diamentów. Celem mikrodermabrazji jest usunięcie zbędnego naskórka, a tym samym pozbycie się uciążliwych zaskórników. Dodatkową zaletą mikrodermabrazji jest uelastycznienie skóry, jak również wyrównanie jej koloru.

 

Przed każdym z zabiegów prowadzony jest wywiad z pacjentem. Ma on na celu ustalenie, czy nie ma przeciwwskazań do przeprowadzenia konkretnej metody, co przekłada się na bezpieczeństwo.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.