Artykuł sponsorowany

Odzież dla pracowników - jak detale wpływają na wizerunek firmy

Odzież dla pracowników - jak detale wpływają na wizerunek firmy

Brak spójności wizerunkowej pracowników może przyczynić się do postrzegania firmy jako instytucji nieprofesjonalnej i niekompetentnej. Warto więc zwrócić uwagę na takie aspekty, jak odzież pracownicza. Podpowiadamy, jaki może mieć wpływ na wizerunek firmy.

Spójność i konsekwencja

Źle skrojone i niedopasowane ubrania lub garderoba, która rzuca się w oczy i nie jest zgodna z wizerunkiem firmy, mogą odwrócić uwagę klientów i kontrahentów. Mogą także stać się elementem dekoncentrującym samego pracownika, który poprzez konieczność ciągłego poprawiania, nie będzie w stanie skupić się na wypełnianiu swoich obowiązków.

Jak twierdzi ekspert reprezentujący producenta naszywek na ubrania Imar: Gdy ubiór pracownika nie jest komfortowy zmniejszy się jego wydajność pracy, co z kolei może wpłynąć na funkcjonowanie zakładu pracy, który reprezentuje. Warto pamiętać, że każdy pracownik, bez względu na to, jaką pełni w danej firmie funkcję, jest jej przedstawicielem oraz swoistą wizytówką. Co za tym idzie jego wizerunek, zwłaszcza jeśli ma styczność z potencjalnymi klientami może rzutować na całościowy wizerunek przedsiębiorstwa, w którym pracuje.

Dobrze dobrany i jednolity strój u wszystkich pracowników jest w stanie poprawić ich pewność siebie, a nawet stać się elementem integracji. Odzież pracownicza w barwach charakterystycznych dla danego przedsiębiorstwa, uzupełniona naszywkami prezentującymi nazwę lub logo stanowi także ważny element identyfikacji wizualnej, co pozwala klientowi na rozpoznanie marki wśród konkurencji. Naszywki na ubrania są rozwiązaniem łatwym w aplikacji, wystarczy wszyć je w tkaninę lub przykleić specjalnym klejem. Mogą przybierać kształt tekstu, logotypu lub herbu. Z tego względu są coraz chętniej wykorzystywane przez pracodawców dbających o odzież pracowniczą, zarówno w sklepach, bankach, zakładach pracy, jak i w instytucjach publicznych.

Spełnienie wymogów i znaczenie detali

Wybierając odzież pracowniczą lub dodatki w formie wszywek, czy przywieszek należy pamiętać o spełnieniu zarówno wizerunkowych, jak i formalnych wymogów. Pomoże to nie tylko w rozpoznaniu firmy, ale także zapewnieniu większego bezpieczeństwa pracownikom. W zawodach, w których istnieje możliwość narażenia zdrowia lub życia bardzo ważne jest, aby specjalista w dziedzinie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy sprawdził zgodność stroju z normami firmy. Ubranie powinno być wzmocnione w miejscach, które narażone są na szybsze niszczenie, na przykład na kolanach lub posiadać dodatkowe kieszenie, jeśli pracownik musi przy sobie nosić drobne narzędzia.

Stworzenie ubrań pracowniczych należy zlecić firmie zajmującej się ubraniami ochronnymi. Wyprodukowana odzież dla pracowników nie tylko ułatwi pracę, ale także zagwarantuje większe bezpieczeństwo pracownikom. Jeśli bierzemy pod uwagę jedynie kwestie wizerunkowe, warto powierzyć stworzenie stroju z dodatkiem w postaci emblematu, wszywki lub przywieszki firmie zajmującej się produkowaniem akcesoriów reklamowych. Doświadczenie takich przedsiębiorstw pozwoli na dobranie właściwych kolorów lub odpowiedniej wielkości logo, co przyczyni się do zauważenia i rozpoznania firmy przez klientów i kontrahentów.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.