Artykuł sponsorowany

Na jakiej podstawie planowane są zabiegi pielęgnacyjne w gabinetach kosmetologicznych?

Na jakiej podstawie planowane są zabiegi pielęgnacyjne w gabinetach kosmetologicznych?

Każda skóra jest inna – ma różne cechy fizyczne, swoje problemy, potrzeby i wymagania. W związku z tym nie każdy zabieg pielęgnacyjny jest potrzebny danemu typowi cery. Powinniśmy je dobierać do aktualnego stanu cery, czy skóry na pozostałych częściach ciała. W ten sposób uzyskamy najlepsze efekty, a tym samym zadowolimy klienta. Aby zbadać skórę i stworzyć plan zabiegów, potrzebne są specjalistyczne urządzenia. Przeczytaj artykuł i poznaj kilka z nich.

Dlaczego planowanie zabiegów kosmetologicznych jest ważne?

Dzięki planowaniu zabiegów kosmetologicznych możemy skutecznie pozbyć się problemów skórnych i uzyskać pożądane efekty. Zabiegi powinny być dobierane do faktycznego stanu skóry. Przed każdym zabiegiem pielęgnacyjnym, powinniśmy więc najpierw przeprowadzić diagnozę. W ten sposób dowiemy się nie tylko, jakie potrzeby ma skóra, ale także jakich preparatów możemy użyć oraz jaka ich ilość jest niezbędna.

Jakie urządzenie stosuje się do badania skóry w gabinetach kosmetologicznych?

Aby dobrać prawidłowy zabieg dla danego typu cery, konieczne jest najpierw jej zbadanie. Dzięki temu możesz poznać jej parametry oraz cechy fizyczne, czyli pozyskanie niezbędnych informacji. Jednym ze sprzętów, które wykorzystują profesjonalne gabinety kosmetologiczne, jest urządzenie z serii ASM. Oferuje je np. dystrybutor aparatów do badania skóry i włosów Eurtex. Innym nowoczesnym aparatem jest ASL, czyli cyfrowy tester. Ma on aż trzy warianty, dzięki którym możesz dostosować zakres pomiarów. Istnieją także urządzenia mobilne takie jak APM PRO. Możesz korzystać z niego gdzie chcesz, co jest dużym udogodnieniem.

Urządzenia do diagnostyki skóry głowy i włosów

Za pomocą urządzeń do badania skóry, możemy także zbadać skalp oraz kondycję włosów. Ogromną zaletą, jest to, że możesz użyć do tego tych samych aparatów, co do obserwacji oraz robienia pomiarów skóry twarzy. Są to więc m.in. urządzenia z serii ASM czy ASL. Umożliwiają one  m.in. rozpoznanie dysfunkcji i schorzeń takich jak łojotokowe zapalenie skóry, łupież, czy łuszczyca. Oprócz tego dostarczają istotnych informacji np. gęstości i grubości włosów, stopnia ich utraty, czy stan ujść mieszków i łodygi włosa. Aparatura ta umożliwia więc kompensowane badanie, a następnie dobranie odpowiedniego zabiegu.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.